Poštovani i dragi sudionici 6. kongresa hrvatskih arhivista,
kako bi vam boravak na našemu skupu bio što ekonomičniji i ugodniji, sastavili smo određene praktične upute koje će vam, nadamo se, olakšati boravak i funkcioniranje u Splitu. Činjenica jest da su ovogodišnji uvjeti bitno složeniji nego prijašnjih godina, ali poštujmo ih kako bi naš skup prošao što organiziranije i dostojanstvenije. Konačno, svima će nam biti zadovoljstvo vidjeti se uživo nakon dvije godine!
1. Još jednom naglašavamo da svi sudionici moraju imati digitalne covid-potvrde, koje će naši suradnici prilikom vaše registracije provjeravati putem aplikacije na mobilnim uređajima. Napominjemo da digitalna potvrda znači da ste dobili potvrdu iz sustava e-građanin, koja ujedno generira QR kod. Ta potvrda može biti u raznim oblicima: pohranjena u „novčaniku mobitela“, pohranjena u vašem mobitelu kao pdf., isprintana, … . Sve te oblike, ako sadržavaju QR kod, aplikacija za provjeru prepoznaje bez problema. Covid-potvrdom ne smatraju se razne pisane potvrde osobnoga liječnika o preboljelosti, rezultati seroloških testiranja, pojedinačni rezultati PCR ili antigenskih testiranja temeljem kojih nije izvađena digitalna potvrda, i sl. EU digitalnu COVID potvrdu možete zatražiti online putem portala e-Građani ili fizički u podružnicama Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje te u ljekarnama i ovlaštenim laboratorijima koji provode testiranja (https://www.
2. Za ukupno vrijeme trajanja Kongresa, svi akreditirani sudionici moraju vidljivo istaknuti svoju akreditaciju, kako bi organizatori mogli kontrolirati pravo ulaska na sva događanja.
3. Nošenje maski obavezno je u svim zatvorenim prostorima, osim restoranskima u kojima se konzumira hrana, uključujući autobuse tijekom vožnji.
4. Skup smo bili dužni prijaviti Stožeru civilne zaštite Grada Splita, pa ukoliko od njih dobijemo neke dodatne i/ili specifične uvjete i mjere, promptno ćemo ih iskomunicirati.
5. Obzirom na t.1., budući prijavljenih za jednodnevni program Kongresa ima kroz sva 4 dana, registracija (i provjera) će biti omogućena svakodnevno prije početka programa:
- 26. listopada (utorak) - u trajanju od tri sata (15 – 18h)
- 27. listopada (srijeda) - u trajanju od dva sata, s početkom sat vremena prije programa (8:30 – 10:30)
- 28. i 29. listopada (četvrtak i petak), pola sata prije početka programa.
6. Molimo da imate razumijevanja te registraciju obavite na vrijeme, koristeći ukupni raspon mogućega vremena, kako bi se izbjegle gužve, i kako trud dežurnih kolega koji će ondje boraviti puno vremena ne bi bio uzaludan.
7. Registracija se obavlja isključivo u hotelu Radisson Blu Resort&Spa, te molimo da o tome vode računa sudionici koji će moguće htjeti doći direktno na druga mjesta naših programa (Dom HV-a u Lori, Državni arhiv u Splitu, lokacije izleta, …).
8. Za sudionike koji na Kongres putuju službenim organiziranim prijevozom iz Zagreba: autobus kreće u UTORAK, 26. listopada 2021. u 11:00 sati s Trga Mažuranića u Zagrebu (tzv. Mažuranac, preko puta Etnografskoga muzeja).
Molimo polaznike da budu ondje najkasnije u 10:45, budući se radi o redovnoj stanici ZET-a, kojemu ne želimo remetiti redovni vozni red.
Vidimo se u Splitu!

